top of page

Saamhorigheid in De Bonte Wever: Fanclubdag Jannes


Assen - Op 4 juni presenteert Jannes zijn nieuwe album tijdens de jaarlijkse fanclubdag. Dat vindt plaats in De Bonte Wever. Vanaf 1 juni is het hotel van De Bonte Wever wederom omgedoopt tot ‘Jannes-hotel’. In samenwerking met RadioNL worden er 15 exclusieve toegangsbewijzen hiervoor verloot via de zender.

De titel van het album - “Gevoel Van Samen Zijn” – is heel bewust gekozen. Het is een ode aan zijn fans, die er zijn hele carrière lang voor hem zijn geweest. “Ik besef maar al te goed dat er zonder mijn fans geen jubileum gevierd zou kunnen worden. Zij hebben mij altijd door dik en dun gesteund. Daar ben ik ze ontzettend dankbaar voor. Dat wij-samen gevoel is heel belangrijk. Ook voor mij!” – Jannes

Dit is een jubileumjaar voor de Drentse zanger; hij zit 15 jaar in het vak. Daarom staan ook zijn eerste drie hits op het nieuwe album, volledig in een nieuw jasje gestoken. De overige nummers van het album zijn een mix van uptempo liedjes en ballades.De toegang voor de fanclubdag is geheel gratis. De deuren gaan open om 13:00 uur open, aanvang van het evenement is om 14:00 uur. Jannes zal cd’s signeren, maar ook zal hij nummers van zijn nieuwe album ten gehore brengen. Ongetwijfeld zal hij ook zijn nieuwe single ‘Laat me’ ten gehore brengen.

Het album zal vanaf 2 juni in de winkels liggen, maar is ook al te bestellen via de site.

© Beleef Assen

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Archive
bottom of page